1 Şubat 2016

Şiirsel Hisler & Yagmur Tozu | Şubat Reading Challenge



Şubat'ın ilk gününden merhabalar herkese! Pek sevgili blogger dostum Esmanur'un harika fikri üzerine bir reading challenge yapmaya talibiz. Esmanur'un Yağmur Tozu adında bir blogu var. Blogunda hem güncel konular, hem kitap yorumları hem de film yorumlarıyla bizi aydınlatıyor. Önce o beni keşfetti ve kitap yorumlarıma yazdığı yorumlarla sağ olsun tanışmış olduk. Ben de onun samimi yazılarını severek takip ediyorum. Benim ne kadar kitap okuduğum ortada. Esmanur da hem benimle birlikte okumak hem de sanırım biraz da benim hızımla gaza gelmek için bu fikre vardı. Esmanur'un reading challange'i 3,718 sayfa kitap okumak. Benimki aslında 6,565 sayfa olmalıydı ama araya bir iki kitap daha eklemiş bulunmaktayım. O zaman şubat ayında okuyacağım kitaplar sırasıyla;

* Scarlet - Marissa Meyer | 482 sayfa

* Cress- Marissa Meyer | 546 sayfa
* Küçük Prens - Antoine de Saint-Exupery | 112 sayfa
* İşgalci - Melissa Lander | 428 sayfa
* Beklenti - Maggie Stiefvater | 480 sayfa
* Kötü Kızlar Ölmez - Katie Alender |284 sayfa
* Ve Dağlar Yankılandı - Khaled Hosseini | 407 sayfa
* Kuyucaklı Yusuf - Sabahattin Ali | 222 sayfa
* Sırça Köşk - Sabahattin Ali | 141 sayfa
* İçimizdeki Şeytan - Sabahattin Ali | 254 sayfa
* Labirent / Ölümcül Kaçış - James Dashner | 408 sayfa
* Labirent / Alev Deneyleri - James Dashner | 400 sayfa
* Labirent / Son İsyan - James Dashner | 384 sayfa
* Labirent / Ölüm Emri - James Dashner | 400 sayfa
* Karanlık Zihinler - Alexander Bracken | 576 sayfa
* Buz Kapanı - Alexander Bracken | 552 sayfa
* Ateş Çemberi - Alexander Bracken | 592 sayfa
* Komik Bir Hikaye - Ned Vizzini | 448 sayfa
Böylece 18 kitapla toplamda 7,116 sayfa ediyor. Fakat muhtemelen ben bunu tokyekün 1000 sayfaya tamamlarım çünkü telefonumdan okuyacağım e-kitapları eklemedim. Tabii bu kitapların yanında onları okumaya zaman bulabilir miyim emin değilim. Aynı eklediğim gifteki gibi yağmur sesinin altında çayım ya da kahvem baş ucumda bu kitapları okumayı umut ediyorum.
2016 ocak ayı boyunca tamı tamına 39 kitap okumuşum. Tam olarak sayfa sayısının toplamını buraya yazmayacağım çünkü e-kitap olarak okuduğum romantik kitaplarda bazen fazlasıyla atlıyorum. Bunun dışında Şubat ayı kitap alışverişimi kitapyurdu'ndan yaptım. Muhtemelen çarşamba günü kitaplarım elime ulaşacak. Ulaştıklarında neler aldığıma dair bir yazı da blogumda olacak. Bütün bu kitapları şubat ayı içinde okuyabilmek dileğiyle görüşmek üzere :)

10 yorum:

  1. Senin yazında çok sevimli olmuş bende 4000 sayfaya tamamlayacağım... :P

    YanıtlaSil
  2. Çok göz kamaştırıcı bir liste olmuş *-* fighting!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekurler :) Insallah hepsini okuyacağim bu ay icinde :))

      Sil
  3. Ins hepsini bitirebilirsiniz. Güzel bir yarış olacak gibi görünüyor

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel yapmışsınız iyi fikir. Birbirinizi gaza getirmişsiniz..

    YanıtlaSil
  5. 39 kitap mı??!! ÇILGINLIK! :D
    E-kitap fotmatlarına pek elim gitmiyor ama şimdi Sahilde Kafka'yı okuyorum. O da biraz tuzlu diye... Sonra siparişimde kitabı da elime alıcam bakalımmm :)
    Keyifli okumalar o zaman!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok çılgınım evet :D Ben e kitap okumayi cok seviyorum. Her ne kadar annem ileride gozlerin bozulucak o kadar minik okumaktan dese de :D Sahilde Kafka yorumunu bekliyorum cunku mart ayinda ben de o kitabi almayi dusunuyorum. Henuz hic kafka okumadim :(

      Sil