9 Şubat 2016

#MİM / Gitmek İstediğiniz Hayali Dünya

Üçüncü mimimle hiç zaman kaybetmeden blogumdayım. Beni bu tatlı konuya sağolsun Tuğçe Yüksel mimlemiş. O zaman sorulara başlayalım :)

1. Gitmek istediğiniz bir hayali dünya var mı? Varsa neresi olsun isterdiniz?
Var elbette ama gerçek olamayacığı için hepsini yazsam olur sanırım. Hayao Miyazaki'nin animasyonlarındaki o harika mekanlara gitmek isterdim, çok klişe olacak ama diğer herkes gibi ben de Hogwarts'a gitmek isterdim, Tim Burton'un harika filmlerindeki çekim yerlerine özellikle de Charlie'nin Çikolata Fabrikası'na ve yine Tim Burton'un elinden çıkma olan Alice Harikalar Diyarı'na gitmek isterdim.
2. Sevdiğiniz bir filmde/dizide hangi karakteri olmak isterdiniz ya da kendi karakterinizi yazabilirsiniz?
Blogumda belki de hiç bahsetmedim ama izlediğim ilk yabancı dizilerden birisi Gossip Girl'dü. Hatta bana İngilizce öğrenme aşkını aşılayan diziydi Gossip Girl. Ve tabii ki ben Leighton Meester'in oynadığı Blair karakterini çok seviyordum. Hem şımarık halleri hem de aslında içinde çok sevimli bir karakter olmasına bayılıyordum. Hele de Chuck ile ilişkilerini böyle ellerimi yanaklarıma dayayıp bayıla bayıla izliyordum. Bu yüzden bir dizide Blair karakterini oynamayı çok isterdim.
Abartmıyorum. Sanırım bugüne kadar Charlie'nin Çikolata Fabrikası filmini on kezden fazla izledim. Ben zaten küçüklüğümden beri çok severdim. Küçük kız kardeşim de hayranı olunca bir ara defalarca kez izlemiştim ve her seferinde kalkacağım deyip sonuna kadar bitirdim filmi. Bazen televizyonda da veriyorlar ve ben her seferinde sıkılmadan izliyorum. Charlie'nin Çikolata Fabrikası filmindeki Charlie olmak isterdim. Sadece o kadar şanslı olduğu için değil. Bir hayale öyle büyük bir istekle tutunduğu ve kendini diğer çocuklardan ayırarak ne kadar samimi olduğunu tüm izleyicilere aşıladığı için Charlie olmak isterdim ve elbette o kocaman fabrikayı büyük bir merakla gezmek isterdim.
Aç gözlüyüm biraz. Aslında bu soruya onlarca cevap verebilirim. Son olarak da The Book Thief'deki Liesel olmak isterdim. Beni hem ağlatmıştı hem de çok tatlı tatlı güldürmüştü. Kitaplara olan aşkı ve filmdeki erkek karaktere okuma yazmayı öğretme sevdası çok hoştu. Kitabını da satın aldım fakat daha kısmet olmadı okumak.

3. Sevdiğiniz bir romanda/masal da hangi karakter olmak isterdiniz?

Benim tam zıttım olan Eksik Parça serisindeki Mara Dyer olmak isterdim. Ben biraz kanlı filmlere ya da azıcık korkuya bile gelemem ama tam zıttım olan Mara Dyer olmak isterdim. Onun gibi yaşadıklarıma karşı cesur olmayı ve her türlü inancımı kaybetmemeyi isterdim. Ne kadar herkes deli olduğunu düşünürken Noah gibi bir karakterin desteğini isterdim. Çok farklı karakterler olsak da Mara Dyer'e bürünüp onun akıl almaz hayatını yaşayıp onun kadar cesur olmak isterdim.

4. Gerçek hayatta başka birisi olarak doğma şansınız olsaydı, kendiniz dışında kim olarak doğmak isterdiniz ?

Yine bu Betül olmak isterdim ama bazı huylarımı değiştirmek isterdim. Mesela uyku konusunda seslere bu kadar takmamayı ve her şeyden korkmamayı dilerdim. Kız kardeşim kadar cesur olup böceklerden korkmamayı ve asla izlemeyecek kadar gerilim filmlerinden nefret etmemek isterdim. Bunların dışında biraz daha uzun olmak isterdim ama yine de şu anki halimden memnun sayılırım. Etrafımda arkadaşlarımın sevdiği Betül'ü seviyorum. Hobilerimi, huylarımı, insanları güldürmemi ve hafif argo ağzımı bile seviyorum. Küçükken bazen başka ailelerin çocuğu olmak isterdim. Mesela birinde sulu boya gördüğümde keşke onlar benim annem babam olsa da onların çocuğu olsam derdim. Ne kadar satıcı bir çocukmuşum. Oysa çok güzel bir çocukluk geçirmiştim. Sonradan bu huyumu bırakmıştım ama.

Bu mimi girmeyen benim tanıdığım kimse kalmadı sanırım. O yüzden bir dahaki mimimde dostlarımı da mimlemek dileğiyle! 

14 yorum:

  1. Çok güzel bir mim olmuş,ellerine sağlık canım ^-^

    YanıtlaSil
  2. Tim Burton2u ben de çok severim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ki!!!!
    Çok eğleneceliydi ama ama o Charlie'nin çikolata fabrikası yok muuu ah ah aaahhh :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkur ederimm :D Kesinlikle harika bir film. Insan defalarca kez izlese sıkılmıyor :)

      Sil
  4. Çok güzel bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Sanırım herkes şuan ki halinden memnun çünkü çoğu kişi aynı yanıtı vermiş :) Gerçi bende yine Gözde olarak gelmek isterdim :)) Güzel yazı olmuş canım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederim :) Evet, bende bu mimde çoğunluğun ayni cevabi verdiğini gordum :)

      Sil
  6. Yaa Çikolata fabrikasını bende defalarca izledim. Çok güzel bir filmdi değil mi :) Ayrıca bende Tim Burton hayranıyım hem de Miyazaki'nin de. Sanırım senin mimine katılıyorum çokça.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa cok sevindim :) Yaşım büyüse bile çocuk filmlerini hevesle izliyorum her seferinde :)

      Sil
    2. Bende. Aslında önemli olan içimizdeki çocuğu öldürmemekte :)

      Sil