4 Şubat 2016

Me Before You Fragmanı Yayınlandı!

Biri beni cimciklesin! Hem de böyle canım baya acıyıp kendime gelene kadar! Ah dostlar, rüya gibi değil mi bu film, bu afiş, bu fragman, bu oyuncular, bu kitabın film olacak olması! İlk defa bir kitabın film versiyonunu böyle bir mutlulukla takip ediyorum. Bundan dört ay önce Senden Önce Ben kitap yorumumda kitabı yerlere göklere sığdıramamıştım. Hatta spoiler kısmını yazarken bile gözlerim dolmuştu. Kitabı bitirdikten sonra deli gibi ağlamış ve ikincisinin çıkacağını duyunca da mutluluktan ağlayasım gelmişti. Filminin çekileceğini duyduğumda kadroyu İmdb'de görene kadar Emilia Clarke ve Sam Claflin'in oynayacağına inanmamıştım. Sam Claflin'i teee Pamuk Prenses ve Avcı filminden beri çok seviyorum. Emilia Clarke'i çok sevdiğimi söyleyemezdim ta ki fragmanı izleyene kadar! Kendisini herkes gibi Game of Thrones'da tanıdım ama Senden Önce Ben filmindeki Louisa gibi deli dolu bir karakteri nasıl oynar emin olamadım. Hatta biraz öfkelendim çünkü Louisa kendini öyle aman aman bir güzelliğim yok diye tanıtıyordu kitapta. Oysa Emilia Clarke'in güzelliği dillere desten.
Ama fragman beni öyle şaşırttı ki! Resmen Louisa'ya bürünmüş. Ne kadar harika bir oyuncu olduğunu bu karakterle de kanıtlamış. Game of Thrones da daha soğuk bir kadın karakterini canlandırdığı için Louisa'ya nasıl bürünecek diye merak ederken resmen tersköşe yaptı. Mükemmel olmuş. O kadar tatlı ve içten ki bayıldım fragmandan gördüğüm kadarıyla bile!
O fragman ne öyle! İnsanın açıp açıp izleyesi geliyor. Hele de şu sahne, o çoraplar! Bu kitapla ilgili her şeyin anısı bende çok farlı. Kitabını geçenlerde kuzenime verdim ama kendisi dramı dibine kadar yaşattığı için çok beğenemedi. Aksine beğenememesine sevindim çünkü bu kitaptaki karakterlerle dibine kadar bütünleştiğim için mutlu oldum. Kendimi özel hissettim.
Sam Claflin'i de aşırı beğendim ama bir şekilde okurken aklımda oluşturduğum Will ile bağdaştıramadım. Umarım filmi izlediğimde karakterine daha çok bayılırım. Fragmanı bile beni ağlatabilecek düzeyde olan bu filme haziranda çıktığı gün gideceğim ve kimse umurumda olmayacak. Sinema biletimi alıp paşa paşa yerime geçip deli gibi ağlayacağım. Mükemmel fragmanına gelince;
İngiliz aksanından nefret eden bendeniz Betül, kitaptan alıntılarla dolu olan bu ikisinin İngiliz aksanıyla o replikleri söylemelerini bayıla ayıla izleyeceğim! Haziranda filmi izlediğimde şöyle gözlerim şişmiş halde eve geldiğim gibi film yazımı girerim artık. Sabırsızlıkla bekliyorum!

6 yorum:

  1. Sam Claflin'in oynadığı filmlerde sevmediğimi görmedim henüz bunu da seveceğime eminim :) Kitap gerçekten çok güzeldi baya ağlattı filmde de ağlayacağız anlaşılan :) Love Rosie'yi de izlemeni tavsiye ederim çok güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol bol ağlariz insallahh :) Love Rosie'yi izledim bile coktan. Onu da Sam Claflin'i sevdigimden izlemistim :)

      Sil
  2. O sonu bilip de bu filmi izleyemem ben ya oooğff! :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabin sonuyla bozulan psikolojim yine alt üst olacak ama değmez mi ya :D

      Sil
  3. Kitabı okumadım ama fragmanına ben de aşık oldum. Şimdi sabırsızlıkla filmi bekliyorum. Sahneler, görselliği ve oyuncuları o kadar güzel görünüyor ki daha izlemeden bu filmi seveceğime eminim :-)

    YanıtlaSil