4 Şubat 2016

Şubat 2016 Kitap Alışverişim

Her ay olduğu gibi yine bir kitap alışverişi yazısıyla blogumdayım. Aslında buraya yazmak istediğim birkaç yazı olduğu halde kuzenimde kaldığım için yazamadım. Artık bu gece içinde üç tane bile yazabilirim. Bu ay kitap alışverişimi kitapyurdu'ndan yaptım çünkü hem kendileri bana 9 liralık bir hediye çeki vermişlerdi hem de okuoku da Labirent serisi setli olarak satılmıyordu. Bu yüzden ben de ocak ayının ortasından beri labirent serisiyle karanlık zihinler serisini kitapyurdu sepetimde bekletiyordum.
Labirent serisini uzun zamandır almak istiyordum ve bir türlü sepetime ekleyemiyordum. En sonunda internetten yaptığım dördüncü alışverişimde satın alabildim. Labirent serisi kitapyurdu'nda 60 liraydı. Normal kitapçıdan alsam bana aşırı pahalı patlayacaktı. Böylece bir kitabın bedavaya geldiği açıkça ortada. Labirent serisini hemen şubat ayı içinde okuyacağım. Son İsyan'ın film versiyonu 2017'de çıkacak sanırım. Merakla bekliyorum.
Karanlık zihinler serisini instagramda görüyordum ama almayı hiç düşünmemiştim. Bir bloggerın aşırı beğendiğini görünce hatta Eksik Parça'dan bile daha çok beğenildiğini görünce dayanamadım ve hemen sepetime ekledim. Keşke zamanında bilseydim de bu seriyi Tüyap'dan tanesi 10 liraya alsaydım. Kitapların tanesi 14 küsürattı. Böylece üç kitap 43 liraya falan geldiler. Karanlık zihinlerin üç kitabını da şubat ayında okuyacağım hemen. Ayrıca seri tamamlandığı için de çok mutluyum. Son kitabın basılmasını beklemeyeceğim.
Bu iki kitap yumurtadan çıktı. Komik Bir Hikaye kitabını almak istiyordum ama aylığımdan bana az para kalacak diye sepetimden çıkarmayı düşünüyordum. Son anda annanem para verince üstüne bir de Tatlı Şeytan kitabını ekledim. Sweet Trilogy serisi 4 kitaptan oluşuyor. Go yayınları üç kitabını çıkarmış durumda. Son kitap olan Sweet Temptation'u okuyana kadar muhtemelen Go yayınları çıkarmış olur. Mart ayında CNR kitap festivaline gideceğim için internetten sipariş vereceğimi sanmıyorum. Eğer istediğim kitaplar dışında param kalırsa CNR festivalinden serinin diğer iki kitabını da alabilirim.
Ocak ayı boyunca kitaplığımdan bu kitapları okudum. Papucumun Ajanı birikuzenime gittiği için onu ekleyemedim. Eğer şubat ayında bahsettiğim challenge ile tüm kitapları okursam kitaplığımda okumadığım çok az kitap kalacak. Bu sırada yeni kitaplarla yeni bir düzen yapmam gerekti elbette.
Kitaplığımın yılan hikayesini okumayan varsa merak edenler kesinlikle okusun. İşte kitaplığımın son hali böyle. Bu arada kitaplığımla ilgili neler düşündüğümü kısacık ekleyeyim. Şu anda mumlarla dolu olan yan yana olan ilk iki rafını zamanla aldığım klasiklerle doldurmak niyetindeyim. Can yayınları, YKY ve İş bankasının yayınlarıyla dolup taşacak yanı kısacası. En üst katı zamanla tamamen yeni kitaplara vereceğim. Orta kat şu anda ağzına kadar yeni kitaplarla dolu. Şu anda orta katımda üç kitabım eksik. Onlar geldiğinde yine bir düzenleme yapmam gerek.
Sonuç olarak şubat ayı kitap alışverişim 9 kitaptan oluşmakta ve hediye çekinin yardımıyla faturam 127 lira tutmuş durumda. Bana annem ve kuzenimin kıyağıyla sadece 100 liraya patladı. En ballı kitap alışverişimdi resmen. Ayrıca maillerim direk tablete gittiği için kitap faturamı babam da görmüş oldu. Kendisi annemden daha ılımlı sağ olsun. Annemin mart ayında internetten herhangi bir şey almama izin vereceğini hiç sanmıyorum. Bu ay bile zar zor ısmarladım. Zaten mart ayında doğum günüm olduğu için herkesten topladığım paralarla festivale gideceğim! Bir de kitapyurdu'ndan bundan sonra daha nadir alışveriş yapacağım. Yine bir iki kitabı yaralı göndermişler. Gördükçe öfkeleniyorum. Bir daha kitapyurdu'ndan alışveriş yaparsam maille önceden kitapları dikkatli seçmelerini rica edeceğim. Şubat ayında aldığım kitapların yorumlarıyla görüşmek üzere :)

4 yorum:

  1. Dilerim kitaplığın büyür büyür kocaman olur.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir alışveriş olmuş gözlerimden kalp fışkırdı adeta :D
    Labirent Serisi ve Karanlık Zihinler Serisi benim de almak istediğim ama ertelediğim seriler :/
    Keyifli okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. Tesekkur ederim. Labirent serisini ben de erteleyip durdum ve en sonunda kendime kızıp alabildim :D

    YanıtlaSil