19 Ağustos 2016

,

Siyah Buz - Becca Fitzpatrick | Kitap Yorumu

Kitap Adı: Siyah Buz
Orijinal Adı: Black İce
Yazar: Becca Fitzpatrick
Sayfa Sayısı: 384
Yayınevi: Pegasus
Goodreads Puanı: 3,88/5
Benim Puanım: 4/5
Arka Sayfa;
Âşık olmak hiç bu kadar tehlikeli olmamıştı…
Beni ona bakarken yakalayınca hemen gözlerimi kaçırdım.
Bakarken yakaladığına inanamıyordum.
Ona karşı hissedebileceğim çekim fikrinden nefret ettim.
Beni rehin almıştı.
Beni isteğim dışında alıkoymuştu.
Son iyilikleri bunu değiştiremezdi.
Kendime onun gerçekte kim olduğunu hatırlatmalıydım.
Ama gerçekte kimdi?
Becca'nın kaleminden okumadığım tek kitabı da bitirdim ve en çok bunu beğendim. Konusu itibariyle bazı tahminlerim vardı ama düşündüğümden daha farklı bir kurgusu vardı. İlk bölümle birlikte kitabı merak etmeye başladım ve akıcılık bakımından gerçekten iyi bir kitaptı. Elimden birkaç kez bırakarak bitirdim. Britt karakterine özellikle ortalardan sonra verdiği kararlar doğrultusunda baya sinirlendim ama kitabın sonuyla birlikte kendisini sevdim. Kitabın sonunu çok beğendim. Baya severek ve merak ederek okudum. Olayın arkasındaki kötü kişinin asıl kim olduğunu yarıya geldiğimde tahmin etmiştim. Ama yazar bu kötü kişinin kim olduğunu Britt'in bildiğini belli etseydi de saçma olurdu. Baş kız karakterinin ağzından olayları okumayı da sevdim. Anlayacağınız kitabı baya beğendim. Henüz okumadıysanız buyurun derim.
"O yolculukta giydiğim ne varsa attım." "Ben de pek çok şeyi attım. Ama beremi sakladım. Sen giymiştin ve seni hatırlatacak bir şey kalsın istedim."

0 yorum:

Yorum Gönder