19 Temmuz 2017

,

Gerçek Renkler - Kristin Hannah | Kitap Yorumu

Kitap Adı: Gerçek Renkler
Orijinal Adı: True Colors
Yazar: Kristin Hannah
Yayınevi: Pegasus
Sayfa Sayısı: 512
Goodreads Puanı: 3.89/5
Benim Puanım: 3,5/5
Arka Sayfa;
Bir gün gelir, en yakınlarınız size sırt çevirebilir; kız kardeşiniz bile..
Dünyanın dört bir yanında kadınlar Kristin Hannah’nın Ateşböceği Yolu romanını okuduktan sonra güldüler, ağladılar ve arkadaşlarının değerini bir kez daha anladılar. Yazar bu kez kız kardeşlerin dokunaklı, muhteşem ve karmaşık dünyalarını keşfe çıkıyor…
Gerçek Renkler, New York Times’ın çok satan yazarı Kristin Hannah tarafından şimdiye dek anlatılan en kışkırtıcı, en etkileyici ve en yürek burkan hikâye. Kimliğiyle özdeşleşen parlak kalemi ve unutulmaz karakterleriyle yazar, birbirine kenetlenmiş dünyaları kıskançlık, ihanet ve türüne nadir rastlanan bir ihtirasla darmadağın olan üç kardeşin hikâyesini anlatıyor.
(Yorumum spoiler içerebilir)
Yazardan okuduğum sekizinci kitabında herkesin dediği gibi artık bir zamandan sonra benzer konular üzerine kalemini eline aldığına katılıyorum. Bu kitap da Kızkardeşler Arasında ile Gece Yolu'ndan tutamlar alınıp çok da uzak olmayan bir kurguyla meydana gelmiş bir romanıydı. Fakat bayılıp mükemmel bulmamamdaki sebep bu romanlara benzemesi değil, kesinlikle başka nedenler. Öncelikle kitap çok güzel başlıyor ve zaten genel havasıyla elden bırakmayarak merakla kendini okutturuyor. Kitabı beğenmediğimi söyleyemem ve hatta kitabı bitirene kadar çok beğenmiştim ama sonrasında üzerinde biraz fazla düşününce bazı şeylerin kitabın güzelliğini sömürdüğü kanısına vardım. Vivi Ann ile Dallas'ın aşkı kitabın kesilikle en güzel yanıydı ve yazarın en büyük hatası da bu güzel ikiliyi parçalama nedeniydi. Derinlemesine araştırma yapmadan, çok hızlı verilen kararlarla bir aile karaltılıyor. Beni en çok öfkelendiren daha sonrasında olayın temize kavuşmasının da bu kadar kolay olması. Yani sanki adamı hapse sokmak için soktular gibi geliyor. Ve yazarın senelerin geçmesi konusunda bu kadar zalim olması bu kitapta beni oldukça rahatsız etti. Ayrıca kitaptaki kıskançlık ve ihanet duygularının ağır bastığı konusunda hemfikirim fakat çok büyük kırgınlık, geri dönülemez bir olay bekleyerek kitabı "ee" diyerek geçirdim. Beş yüz sayfalık bir roman olmayı hak edecek dolu dolu bir roman olduğunu düşünmüyorum. Evet severek okudum ve Vivi Ann karakterine bayıldım ancak bu bahsettiğim durumlar beni kitaptan irrite etti. Yazardan okuyacağım sıradaki kitabın yorumuyla görüşmek üzere..

0 yorum:

Yorum Gönder