9 Eylül 2016

Okuma Maratonu : 5. gün | En Sevdiğiniz Beş Seri Sonu

Evet, özürlerimi iletiyorum. Aslında bu yazıyı bir haftadan da önce bir vakitte yazmam gerekiyordu ama meşguldüm ve bir türlü zaman bulamadım. Eskisi kadar laptopun başında vakit harcamadığım için bloguma girip bir şeyler yazmak çok cezbedici gelmiyor bu sıralar. Maratonun son gününü de geç olup güç olmasın diye tamamlamak istedim.

2. Harry Potter - J. K. Rowling (Seri olarak okumadım ama uyarlama olduğuna göre o mükemmel sonun aynı kitaptaki gibi olduğundan eminim.)
Aslında bu okuduğum serilerden daha güzel sonlarla veda edeceğimiz kitaplar olduğuna eminim fakat hala okuduğum ve yazılmaya devam eden seriler var. Efsane serisinde son kitapta çok ağlamıştım ama yine de çok güzeldi. Cehennem Makineleri kesinlikle baş favorilerimden ama sonunda biraz buruk kaldığım için Ölümcül Oyuncaklar'ın sonunu daha iyi görüyorum.

2 yorum:

  1. Sadece ilk ikisini okudum ve onlar benim listemde de vardı :D Diğer serilerse okumayı istediklerim arasında, böyle bir listede görmek heveslendirdi açıkcası :D

    YanıtlaSil