9 Eylül 2016

,

Kan ve Yıldız Işığı Günleri - Laini Taylor | Kitap yorumu

Kitap Adı: Kan ve Yıldız Işığı Günleri
Orijinal Adı: Days of Blood and Starlight (Daughter of Smoke and Bone #2)
Yazar: Laini Taylor
Sayfa Sayısı: 490
Goodreads Puanı: 4.22/5
Benim Puanım: 4/5
Arka Sayfa;
BİR ZAMANLAR MELEK VE ŞEYTAN BİRBİRİNE ÂŞIK OLDU. SAVAŞLARIN SON BULDUĞU VE AKAN KANIN DURDUĞU BİR DÜNYA DÜŞLEDİLER. BU DÜNYA, O DÜNYA DEĞİL, NE HAZİN…

İlk kitabın o yürek büken sonundan sonra Karou ve Akiva'nın alameti ne olacak çok merak ediyordum. Tahmin ettiğim gibi ikinci kitapta ikilinin arasına büyük bir mesafa giriyor ve bir araya geldiklerinde çığlık atasım geldi. Bu kitap kesinlikle fantasik açısından mükemmeldi. O canavarımsı yaratıkların anlatımı, Karou ile ırkı arasında geçenler, Karou'nun sırf affedilmek için yaptıkları, harika dostu Zuzana ile arasında geçenleri çok severek okudum. Kalp kıran bir kitaptı çünkü her bölümle iki taraf arasındaki nefret ve düşmanlık daha çok içinize işliyor. İlk kitap kadar akıcı değildi çünkü arka kurgunun gizem kısmı ortaya çıktığı için bu kitabı ilki kadar büyük merakla okumadım. Serinin ikinci kitabını da elbette çok beğendim. Bazı satırları nefesimi tutarak okudum ve sonlarına doğru gözlerim dahi doldu.


Bir varmış bir yokmuş, bir Melek'le şeytan lades tutuşmuş. Ve kemiğin kırılmasıyla dünya ikiye bölünmüş.

Fakat ilk kitap kadar her kısımdan dolu dolu değildi. Üçüncü kitabı düşünerek kıvrınıyorum ve seri bize hüzünlü veda ederse ne yaparım düşünemiyorum. Seride ikinci kitapla beraber oldukça kalabalık bi karakter ailesi bizi karşılıyor. Özellikle Ziri harika bir karakterdi. Ayrıca bu kitabı okurken mükemmel bir şekilde o fantastik dünyanın içine girdim. Sanki bir nevi yüzüklerin efendisi izliyordum. Karou karakteri beni bazı satırlarda çok sinirlendi. Düşüceleriyle yaptıkları uyuşmadığında bazı durumlar karşısında hareketleri beni çok şaşırttı ama kendisini çok seviyorum. O güçlü karakterine, mavi saçlarına aşığım. Aşk kısmı yüzünden noksan bırakıldığı için (ama öyle olması da şart) ilki kadar çok beğenemedim. Seri ilk iki kitabıyla bile kesinlikle favorilerime girdi. Yalnız bende bu ilk kitabı ayyuka çıkarıp ikinci kitabı o kadar beğenememe çok yaşanan bir durum, o yüzden şaşırmadım. Fakat elbette üçüncü kitabın mükemmeliğini düşünüp sırıtıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder