28 Eylül 2016

, ,

Beni Bırakma - Tahereh Mafi | Kitap Yorumu

Kitap Adı: Beni Bırakma
Orijinal Adı: Unravel Me (Shatter Me #1)
Sayfa Sayısı: 461
Goodreads Puanı: 4.29/5
Benim Puanım: 4/5
Arka Sayfa;
TİK TAK TİK TAK
SAVAŞ.
BAŞLAMAK.
ÜZERE.
Juliette, sonunda Omega Noktası’na ulaştı. Onu seven ve özel yetenekleri olan insanların yasadığı, yeraltı direnişinin merkezine.
Yeniden Kuruluş’tan ve silah olarak kullanılmanın verdiği acıdan kaçmayı başarmıştı. Artık Adam’ı sevmekte özgürdü. Ama ölümcül dokunuştan asla kurtulamayacaktı; düşündüğünden de çok onu isteyen Warner’dan da.
Bana Dokunma ile başlayan nefes kesici serinin bu bölümünde, Juliette yaşamını değiştirecek kararı vermek zorunda. Asıl istediği ile olması gereken arasında bir seçim yapmalı ve sonucun tüm yaşamını değiştireceğini unutmamalı.
Kalbi ve Adam’ın yaşamı arasında korkunç bir seçim Juliette’i bekliyor.
Ah Warner ah! Senle de olmuyor sensiz de.. İkinci kitaba başladığımdan beri kıvranıyordum gel diye fakat beklediğim satırları okuyunca diğer tarafı da düşündüğüm için belirsiz bir hayal kırıklığına uğradım. Juliette ve Warner olsun da istemiyorum, sadece psikopat ruhlu Warner'ım bir şekilde mutlu olsun istiyorum. Juliette bu kitapla birlikte kendini geliştirir diye umuyordum ama hiç de öyle olmadı. Tavındığı davranışlar beni arada bir çileden çıkardı. Heyecan kısmı olarak kitap çok güzeldi. Adam ve Juliette arasında gelişenler hüzne boğdu ve ilk kitap yorumumda söylediğim gibi aşklarının derinliğine inandırdı ama elbette Adam tarafından. Çünkü hiçbir zorluğu atlatmadan meydana gelen bir aşktı ve artık önlerine bariyer yıkılmış durumda. Adam'ı bu kitapla beraber kat kat daha çok sevdim. Yalnız yazarın şu sürekli araya soktuğu klişe cümleler canımı sıkıyor. Juliette'nin üstü çizilmiş düşünceleri hele de... Kitapta favori satırlarım yine aşk dram dolu olan kısımlardı. Warner ile Juliette arasında geçenler en az Adam ile Juliette arasında geçenler kadar heyecanlıydı.
Anlayacağınız boşverin Juliette'yi, sevemiyorum bir türlü kendisini. Aşamıyor benim ondan beklediğim düşünceleri. Bırakın Warner ve Adam mutlu mesut olsun, aşksız dostluk dolu bir ömür sürsünler. Sonuç olarak tarafımı seçemiyorum çünkü iki erkek karakteri de çok sevdim. Sadece Juliette'nin ikisinde de aşkı tattığı satırlarda Adam'da hissettiklerini saf gibi Warner'da hissetmese beni daha çok etkileyebilirdi. Distopik açıdan yine eksik bir kitap ama Warner'ın geçmişi ve ondan bin kat psikopat babası bu kitapta boşluğu daha çok kapadı. Çok güzeldi, bir sürü yer işaretledim ve karakterler arasında geçenleri kitabı sıkı sıkı tutarak okudum. Üçüncü kitaba ciddi anlamda ölüp bitmek dileğiyle...

0 yorum:

Yorum Gönder