9 Eylül 2016

,

Tanrı ve Canavarların Düşleri - Laini Taylor | Kitap Yorumu

Kitap Adı: Tanrı ve Canavarların Düşleri
Orijinal Adı: Dremas of Gods and Monsters (Daughter of Smoke and Bone #3)
Yazar: Laini Taylor
Sayfa Sayısı: 652
Goodreads Puanı: 4.24/5
Benim Puanım: 5/5
Arka Sayfa;
Bir varmış bir yokmuş, Bir melekle bir şeytan ellerini yüreklerine bastırmış ve kıyameti başlatmış.
İki dünya amansız bir savaşın eşiğinde. Karou, Kimera isyanının başına geçiyor ve gelecek, artık tamamen onun ellerinde. Peki ufukta daha da büyük tehlikeler belirirken Karou ve Akiva, tanrı ve canavarlara direnecek kadar güçlü kalabilecek mi?

Ah, ah o kadar güzeldi ki! İkinci kitapta Akiva ve Karou'ya o kadar muhtaç kalmıştım ki üçüncü kitapta aralarında filizlenen en ufak yakınlaşma kalbimi pır pır ettirip içimi heyecanla doldurdu. İkinci kitabın sonlarını gözlerim dolu dolu okumuştum ve bu kitabın sonunu ağlayarak bitirdim. Hele de son satırda lades kemiği geçti ya nasıl gülümsedim anlatamam. Bana göre biraz fazla karışık ve fantastik kısmı yine ağır basan bi kitaptı. İki düşman dünyanın bir amaç uğruna bir araya gelmesi oldukça heyecanlıydı ama yazarın araya soktuğu ve sonradan bizim ana kadroya katılan karakterleri öyle ara ara okumak kafamı karıştırmadı desem yalan olur.


Hikayeleri kısa olmayacaktı. Aşkları yazılacaktı, bazıları şiir, bazıları şarkı olacaktı. Yazılablar, henüz inşa edilmemiş şehir kütüphanelerini dolduracaktı. Ve Karou'nun dileğine rağmen, hiçbiri sıkıcı olmayacaktı.

Zuzana ve Mik'e bayıldım tüm seri boyunca. Gösterdikleri güçlü dostluk ve aralarındaki aşk seride okumayı en çok sevdiğim şeylerin başında geliyordu. Liraz karakterini ikinci kitanın sonundan beri seviyordum ama özellikle Ziri sayesinde daha çok sevdim. Aralarında geçen "hoşuma gitti" muhabbeti ayrı komediydi. Ama ama ama elbette benim ölüp bittiğim Akiva ve Karou oldu elbette. Ne güzel aşkları vardı, tekrar tekrar birbirlerini bulup, nefret yerine aşkı tattılar her seferinde. İkisi konusunda fena fangirlüm.. Yazarın bu mükemmel kalemine, böyle özgün bir konuyu kitaba yansıtan harika zekasına, karakterlerine her şeyine bayıldım. Kesinlikle favori fantastik serilerimden. Bir an önce okuyun, okuyun, okuyun. Ayrıca serinin film hakları 2012'de alınmış fakat hala çekilmemiş. Böyle mükemmel bir fantastik dünyayı bir an önce sinema perdesinde görmek için kıvranıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder