10 Haziran 2017

,

İntikam Ateşi - Karen Marie Moning | Kitap Yorumu

Kitap Adı: İntikam Ateşi
Orijinal Adı: Faefever
Yazar: Karen Marie Moning
Yayınevi: Epsilon
Sayfa Sayısı: 413
Goodreads Puanı: 4.34/5
Benim Puanım: 5/5
Arka Sayfa;
Tehlikenin farkında mısınız? 
ONLAR her yerdeler!
MacKayla Lane, kız kardeşi Alina’nın intikamını almak için Dublin’in tehlikeli sokaklarında canı pahasına mücadele ediyor.Dokunan herkesin korkunç şeyler yaptığı bir kitabın peşinde, Kelt efsanelerine konu olan yaratıklarla savaşıyor, değişiyor ve yetişkin bir kadına dönüşüyor.Etrafındaki kimseye güvenmiyor. Ne dizlerinin bağını çözen Fae Prensi Vlane’e, ne henüz ne olduğunu çözemediği Barrons’a, ne de kendisi gibi sidhe-kâhini kızları yöneten Rowena’ya. Sadece intikamı, yitirdikleri ve dünyanın kaderi için savaşıyor. Ve oldukça da sağlam dövüşüyor.
O son neydi öyle? Kitabı bitireli iki dakika oldu ve bu şok hislerle yorumumu hemen yazmak istedim. Gerçekten kalbime bir sancı girdi, o son satırla sinirden elim ayağım titredi. Az kaldı gözlerim dolacak. Üzerine düşündükçe kafayı yemek üzereyim. Üçüncü kitabın sonunda birşeyler olacağını biliyordum, şoka gireceğimi de tahmin ediyordum ama bu neydi? İlk sayfadan beri kendimce tahminlerde bulundum ama bunu on sene düşünsem aklımdan geçmezdi. Sanırım bunun nedeni "insan ne okumak istiyorsa onun hayalini kuruyor" diyebilirim. Ben böyle kahrolası bir sahne okumayı aklımın ucundan geçmedi. Bütün hayallerim yıkıldı resmen. O karakterlerle ilgili daha ne umutlarım vardı benim.. şimdi ne olacak? İkinci kitabın yorumunda bu konuda seni övmüştüm ama bu bana yapılır mıydı yazar? Barros ortaya çıksın diye de hiçbir zaman yalvarmadım, her şeyi zamana bıraktım ama böylesi olur muydu?! Kitabın içeriğinden ya da sonundan falan kesinlikle bahsetmiyorum. Bilin ki ne ben böyle bir son okudum, ne siz henüz okudunuz. O kadar net söylüyorum. Hadi hepimize güzel delirmeler. Ben de dördüncü kitabın içine dalmaya gidiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder