6 Aralık 2014

, ,

Bir Güzel Hint Filmi / Daawat E İshq (Aşka Davet)


Artık önereceğim hint filmlerini "Bir Güzel Hint Filmi" altında toplamaya karar verdim.
Şimdi çevirdiğim bir hint filminden bahsedeceğim. Başrollerini Aditya Roy Kapur ve Parineeti Chopra paylaşıyor. Benzer filmlerden uzak güzel bir hint filmi. Hatta çevirirken ben de bu kadar güzel olacağını beklemiyordum.

Başroldeki Aditya Roy Kapur'u bilinen filmi Aashique filminden gözünüz ısırabilir. Tabii orada saçlar falan pek bir havalıydı. Hatta kendisine marul kafa bile deniliyor.
Kadın baş rolü ise son filmi Hasee Toh Phase'den Parineeti Chopra üstelenmiş. Kendini bir tek Hasee filminde izlemiştim evvelde. Aşağıdaki gifte oldukça güzel gözükse de kendisini pek beğenmiyorum.
Filmin konusuna gelirsek; Hyderabad'da babasıyla birlikte yaşayan ve bir ayakkabı mağazasında çalışan Gullu (Parineeti Chopra), evlenme çağında olmasına rağmen, sahip olduğu yetersiz çeyiz miktarından dolayı damat ailelerinin tarafından sürekli reddedilmektedir. Evlenmekten vazgeçen ve hayallerinin peşine düşmek niyetinde, babasıyla birlikte Lucknow'a gider ve sahte kişilikler yaratarak, çeyizi yasak eden yeni kanundan faydalanarak para kazanmaya karar verirler. Kebap dükkanı olan zengin Tariq (Aditya Roy Kapur)'u avlarına düşürmek isterler. Fakat Gullu'nun hisleri yenik düşer. Böylece içinden çıkılamaz bir işe girmiş olurlar.

 Bu filmde Hintlerde çeyizin ne kadar değerli olduğunu gayet iyi anlayabilirsiniz. Çeyiz konusu üzerine ilk defa bir film izledim. Çevirirken de gayet zevk aldım. Sadece hızlı geçilen bir kaç sahne vardı onun dışında gayet güzeldi.
Beğendiğim bir kaç sahneyi de takdim edeyim;


En beğendiğim ost parçası ise;




Şimdiden iyi seyirlerrr :)

Betül Tosun

0 yorum:

Yorum Gönder