26 Haziran 2015

,

Bir Güzel Hint Filmi / Tanu Weds Manu




Aslında bu başlık altında bir sürü film önermek istiyorum. En son çevirmekten büyük zevk aldığım Khoobsurat filmi hakkında yazmışım ve kendisini aralık ayında yazmışım. Baya uzun bir ara boş vermişim bu başlığı. Son zamanlarda çevirirken en çok zevk aldığım filmi önermek istiyorum.

Filmin çevirisini almamın nedeni önceden ikincisinin çekileceğini öğrenmiş olmamdı. Onu da çeviririm diyordum, uzun bir süre sonra ilk filmi şans eseri araştırdım ve çevrilmediğini gördüm. Kendim izlerken filmi de çevireyim dedim. Hem de oyuncuları da tanıyordum. Başroldeki kızı en son Queen'de görmüştüm ve resmen bana oyunculuğunu kanıtladı. Orada masum, çekingen bir kızı canlandırırken bu filmde resmen çatlağın ve dişli kadının tekiydi. İki karakteri de böyle harika yansıtması beni çok şaşırttı. Başroldeki oğlanı da herkes gibi 3 idiots filminden biliyorum.

Açıkçası önce şunu söylemek isterim ki film izlerken beni baya meraklandırdı. Bunlar nasıl birlikte olacak diye defalarca sordum kendime. Başroldeki kıza delirirken, başroldeki oğlanın masum hallerine bayıldım. Adamın aşık halleri o kadar sevimliydi ki hayranı oldum artık. Filmden kesitlerle devam ediyorum.

Adamın bakışlarına bayıldım gerçekten. Kızın bu masum hallerine bakmayın.
Yalnız başroldeki kızın sevimliliği ortada. Kendine has mimikleri, bakışları vardı onun da.
Konusuna gelirsek; kızımız pek bir asi. Oğlumuz da pek bir ailesinin dediği dedik. Londra'da doktor olan beyimiz ailesini görmeye evine dönüyor ve annesin onu seçtiği kızları görmeye başlıyor. Kader budur ya gördüğü ilk kıza Manu'ya aşık oluyor. Her şey yolunda gitti derken Manu'nun onu reddetmesiyle büyük hayal kırıklığına uğruyor. Ardından kendi kendine Manu'yu unutma çabalarında yüzerken arkadaşının düğününde onunla tekrar karşılaşıyor. Böylece ikisi de kendilerini garip bir halde buluyor.

Pek klişe olsa da ve klişeleri hiç sevmesem de bu dans sahneleri her zaman hoşuma gider.

Filmden daha çok sahne koymak isterdim ama internetim şu günlerde beni deli ediyor. Ayın son günlerinde aşırı yavaşlıyor. Son olarak diyeceklerim şunlar ki bence çok güzel ve farklı bir filmdi. Evliliğe güzel bir noktadan değinilmiş. İzleyin derim :) İkinci filmi de kendim çevirmeyi çok isterim. Umarım o zaman müsait olurum.
Filmdeki en iyi sahne ise;


Filmin beğendiğim ost parçaları da var.



Görüşmek üzere

0 yorum:

Yorum Gönder