6 Ekim 2015

,

Bir Güzel Hint Filmi / Dil Dhadakne Do

Evet, bu köşemde yazdan sonra önereceğim ilk hint filmi; Dil Dhadakne Do.
Bu filmi afişini gördüğümden beri çevirmek istiyordum. İki ay kadar çeviri yapmadım ve bir ay boyunca kim ne çevirdi, hangi filmin kaynağı çıktı, hangi film vizyonda haberim bile yoktu. Sonra İstanbul'a döndüğümde bu filmin kaynağının çıktığını gördüm. Hatta başka bir arkadaş daha çevirmeye başlamıştı ama o kadar hevesliydim ki onun çevirmesini umursamadım. Bugüne kadar çevirdiğim filmler arasında en uzun satır sayısı olan filmdi muhtemelen. O kadar çok satır birleştirme yaptım ki başım döndü artık. Şimdi film hakkında konuşmaya gelirsek ben gayet beğendim. Çevirirken çok nadir sıkıldığım sahneler oldu. Ayrıca film beni bir yönden baya şaşırttı. Bugüne kadar Ek Villain ve Aahiqui 2 haricinde tüm ost parçalarını beğendiğim bir film olmamıştı ki Dil Dhadakne Do da o kervana katıldı. Bir filmin her ost parçası mı bıkmadan dinlenir?!
Filmin konusundan ziyade beni ilk çeken harika kadrosu ve Türkiye'de uzun süren çekimleri oldu. Film zengin bir ailenin kendi aralarındaki çatlaklarını uzun uzadıya anlatıyor. Bu sırada araya yan karakterler ve aşklar da giriyor. 
Benim film boyunca özellikle hayran kaldığım şey; Ranveer Singh'in oyunculuğuydu. Aslında bu filme kadar kendisine karşı özel bir ilgim yoktu ama bu filmle oldu desem yeridir. Onu önceki filmlerinde hep uzun saçları ve bıyıklarıyla tanıyordum. Hatta bazen bana itici geliyordu. Ama bu filmdeki görünüşü ve sevimli halleri beni kendine hayran bıraktı.

Ayrıca bir diğer hayranlığım da Priyanka Chopra'yaydı. Bu kadını Barfi filminden beri çok severim. Ayrıca filmde Ranveer ile abla kardeş ilişkileri çok hoş ve samimiydi.
Evet, bir de Ranveer'in aşkı vardı. O role de Anushka Sharma'yı koymuşlar ama bu kız bana estetik yaptırmadan önce de sevimsiz geliyordu. Hala da öyle geliyor. Belki ilerde ki rolleriyle gözüm alışır.
 Ne kadar Ranveer'e bu filmde tutulsam da benim dikkatimi diğer çiftler çekti.

Bu ikisini de izleyin ama onlar hakkında spoiler vermeyeyim :)
Son gifleri de dans sahnesinden ekliyorum :)
Filmi genel olarak beğendim ve izlemenizi öneririm. Zaten o kadar çok çiftin hikayesini barındırıyor ki birinden sıkılsanız eminim diğerini beğenirsiniz.
Ayrıca inanın tüm şarkıları çok güzel. Filmi çevireli bir aydan fazla oluyor ama hala dinliyorum
şarkılarını.





İyi seyirler dilerim :)

0 yorum:

Yorum Gönder