15 Haziran 2016

,

Safir Mavi - Kerstin Gier | Kitap Yorumu

Kitap Adı: Safir Mavi
Orijinal Adı: Saphirblau (Edelstein-Trilogie, #2) 
Yazar: Kerstin Gier
Yayınevi: Pegasus
Sayfa Sayısı: 368
Goodreads Puanı: 4.19/5
Benim Puanım: 4,5/5
Arka Sayfa;
Zamanda yolculuk aşka engel olabilir mi?
Acemi bir aşığı geçmişe yollamak iyi bir fikir olmayabilir!
En azından on altı yaşındaki çömez zaman yolcusu Gwendolyn böyle düşünüyordur.
Bu macerada Gideon ve Gwen dünyayı kurtarmak ya da menuet dansını öğrenmek gibi pek çok sorunun üstesinden gelmek durumunda kalacaktır. (Üstelik ikisi de hiç kolay değildir!)
Bütün bunlar yetmezmiş gibi Gideon büsbütün tuhaf davranmaya başlayınca, Gwendolyn artık hormonlarını kontrol altına alma zamanının geldiğini anlayacaktır!
Çünkü işin içinde aşk varken zaman yolculuğu yapmak pek mümkün görünmemektedir…
Bu seriyi gitgide daha çok sevmeye başlıyorum. İçindeki karakterler ve duyguları bu kadar güzel ifade edebiliyor olması yazara olan hayranlığımı artırıyor. Bu kitapta hep Gideon'un dengesiz hareketlerini okurken sinirlendim hem de Gwen'in duygularının bu kadar incinmesini okurken yazarın bu kadar içten bir dille onunla beraber üzülmemi sağladığı için çok severek okudum. Barındırdığı aşk hikayesine bayılıyorumm. Asıl nedeni de imkansız olduğunu biliyor olmam. Gwen karakterini çok seviyorum, duygularını içine bastırmasını ve çoğunlukla deli dolu olup isyanlara bürünmesini de. Bu kitapta özellikle bazı bölümlerde saf saf gülümserken bir yandan da yazıldığı harika mizah anlayışı sayesinde sırıtıp durdum. Zaman makinesi olayı gitgide daha heyecanlı bir hal almaya başlıyor. Olayların aslını Kont'un ne haltlar çevirdiğini ve ikilinin geçmişte gerçekten neler yapacağını, kararlarının ne yönde değişeceğini çok büyük bir merakla üçüncü kitapta okuyacağıma eminim. Seriye katılan şu iblisi de çok gülerek okuyorum, gerçekten çok sempatik. Çok uzun bir yoruma gerek yok sanırım, çok beğendiğimi tekrar dile getiriyorum. Üçüncü kitabın yorumuyla görüşmek üzere!

0 yorum:

Yorum Gönder