1 Mart 2016

19 Oldum Dostlar!

19 oldum ah dostlar! Daha dün olmamış mıydım ben 18? Daha dün gibi geliyor on sekiz yaşıma girmenin verdiği hisleri bloguma geçirdiğim dakikalar. Bu yaşım çok hızlı geçti ama verimli geçti yine de. Geçen sene doğum günümde mutsuzdum biraz. Hiç istediğim gibi geçmemişti. Bu sene çok daha güzel geçti ama aslında insan isterse bir zamanı güzel kılıyor. Bu sene de bunu anlamış oldum. Geçen sene kendimi mutlu etmeyi bilmiyordum sanırım. Bu sene topladığım paraları kitaplara yatırıp deli gibi mutlu olma niyetindeyim. Kuzenlerim sağ olsunlar bugün bana doğum günü sürprizi yaptılar. Buradan öylece bir yerde oturmak için Eminönü'ne gittik ama meğerse hepsi toplanıp bana pasta falan almışlar. Biz de o cafede oturup doğum günümü kutlamış olduk. Pazar günü de yakın arkadaşlarımdan biri küçük hediyeler hazırlayarak cheescake'in üzerine mum dikmişti benim için.Cumartesi günü de yine arkadaşlarımdan biriyle Rumeli Hisarı'na gitmeye niyetliyim. Asıl bomba haftaya pazartesi günü kitap fuarına gidiyorum. Kız kardeşlerimden, teyzelerimden, annem ve babamdan ve inşallah annanemden de biraz koparırsam abartılı bir meblağ ile kitap alışverişi yapmaya niyetliyim fuardan. O konuda çok heyecanlıyım. Bu sene sadece kitap fuarı bile yeterdi bana. Zaten herkese bana hediye almayın, direk para verin diyorum.Ama üstüne kuzenlerimin böyle tatlılıklar yapması beni çok mutlu etti. Şu kurabiyeleri canım kuzenim kendi elleriyle yapmış. Verdiği uğraş kalbime dokundu resmen.
19 oldum ve 20'ye çok az kaldı. Daha çok gencim ama çok çabuk geçiyor zaman gerçekten. Şimdi yaşı benden büyük olanlar kızacak ama her yaşla birlikte insan eski yaşını özlüyor. Mesela 16 ve 17 yaşımdaki hoppa kızı özlemiyor değilim. Aslında hala oldukça deli doluyum ama eskisi gibi değil sanırım. 18 yaşım güzel geçti. Hatta baya güzel geçti. Hiç yerimde durmadan gezip durdum, mutfaktan çıkmayıp kilo aldım, bir sürü dizi film çevirip dilimi geliştirdim, İngilizce kursunu bitirdim, gözlerim ağrıyana kadar kitap okudum. Sonuç olarak günden güne kendine bir şeyler katan bir Betül oluverdim. Diğer yaşlarım da en az bunun kadar güzel geçer umarım. Yaşım için on dokuz demeye hemen alışamayacağım ama alıştığımda da 20'ye merdiven dayayacağım muhtemelen. 19 yaşım boyunca öğrendiğim dilleri daha da geliştirip yararlanabileceğim bir hale dönüştürmek istiyorum. Kitap ve blog sevdamın boşa gitmemesini ve günden güne birilerine hitap etmeyi istiyorum. Bu sıralar bookstagram hesabımla çok fazla ilgileniyorum ve aldığım övgüler beni çok mutlu ediyor. Çektiğim kitap fotoğraflarının beğenilmesi beni bu konuda daha da özenli olmaya yönlendiriyor. Bakarsınız seneye 20'ye varmadan youtube hesabı bile açarım. Bu konuda ailemi ikna etmem pek kolay görünmese de umut etmek güzeldir! Bu ay kendimi İngilizce kitaplara boğma niyetindeyim, bakalım :) Kitap fuarına gittiğimde detaylı bir blog yazısını hemen akşamında ekleyeceğim buraya!

38 yorum:

  1. Yeni yaşın sana mutluluk ve sağlık getirsin o zaman küçük kardeş :) Ama benden sana bir abi tavsiyesi gün geliyor 30'a yaklaşıyorsun ve inan geçen zamanın farkında olmujyorsun. Ona göre bu günleri çok güzel değerlendir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Ben de güzel değerlendirmek için elimden geleni yapiyorum :)

      Sil
  2. nice mutlu senelere betülcüm. benden tavsiye de cahil okur a ek olarak gün gelir 40 a yaklaşırsın :D
    sağlık ve huzur diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederimm. Tavsiyelerinizi cepe atıyorum :D

      Sil
  3. Canım benim hayatının en güzel yaşlarından birisi olsun bu sene :) Yaşadığın her güzel gün beraberinde sana mutluluk ve huzuru getirsin. 20'den önceki yaşlarının tadını doya doya çıkar, sonrasın da su misali akıp gidiyor hayat <3

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook teşekkür ederim canımm. Insallah dedigin gibi olur :)

      Sil
  4. Sen birde yirmiyi geç ah ah! yirmiyi geçmek çok dokunuyor insana. Neyse MFÖ'den hep yaşın ondokuz şarkısı sana gelsin o zaman iyiki doğdun, hayırlı nice yaşlara betülcüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sağol canimm. Şarki için tesekkurlerr :D

      Sil
  5. En güzel yaşların başındasın. Önünde upuzun güzel yılların var. Umarım gönlünce olur herşey. Sağlıklı, mutlu, sevgi dolu nice nice yaşlara .

    YanıtlaSil
  6. Nice mutlu yıllar dileriim! Bol kitaplı,mutlu,huzurlu ve başarı dolu bir yıl geçirmen dileğiyle! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederimm! Insallah dediğin gibi geçer :)

      Sil
  7. mutlu yıllaaaaaaaaaar :))

    YanıtlaSil
  8. Her yaşınızı dolu dolu yaşadığınızı anladım bu yazıdan, kutlarım sizi ve bu yaşınızın nice güzellikler getirmesini dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Nice yıllara tatlım :) 18'in gerçekten dolu geçmiş, darısı diğer yaşlarının başına. "Yaşım için on dokuz demeye hemen alışamayacağım ama alıştığımda da 20'ye merdiven dayayacağım muhtemelen." sözüne kesinlikle katılıyorum. Ben de 20'ye girdiğimde kendimi bir türlü o yaşta görememiştim. Şimdi 21'e çok az kaldı ve yeni yeni 20 yaşın farkında olmaya başladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim. Sanırım aynen söylediğim gibi olacak :)

      Sil
  10. Musmutlu bir yıl diliyorum ^^ İnşallah 19 yaş sanada banada güzellikler getirir :))

    YanıtlaSil
  11. Hep yaşın 19 kalsın, ruhun hiç yaşlanmasın canım. Hep böyle mutlu, güzel geçsin yılların... Kocaman kucaklıyorum, nice mutlu, sağlıklı, kitap dolu yıllara... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) İnşallah dediğiniz gibi olur :)

      Sil
  12. Doğum günün kutlu olsun.Kusura bakma yeni gördüm :)

    YanıtlaSil
  13. Doğum günün kutlu olsun canım yavv :D Şimdi gördüm kusura bakma :*

    YanıtlaSil
  14. HBD!!! dicem Betül ama çok geç kalmışım ki :((( 19 ay ay kıyamammmm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç kalmadın ben hala alışamadım zaten :) 17 demek istiyorum ama :D Çok teşekkür ederim bu arada :)

      Sil
  15. ingilizcemizi nasıl geliştirebileceğimiz ile ilgili bir yazı yazar mısın?

    YanıtlaSil