17 Haziran 2016

,

Me Before You (Senden Önce Ben) | Film Yorumu

Merhaba dostlarım! İşte aylardır beklediğim o an geldi ve film vizyona girdiği gibi soluğu en yakın simemada aldım. İnternetten çok fazla film izleyen biri olarak yaklaşık iki seneden fazla sinemaya gitmiyordum çünkü fiyatlar aşırı derece pahalı fakat konu Jojo Moyes'un büyük bir hayranlıkla okuduğum kitabı Senden Önce Ben'in film uyarlaması olunca akan sular durdu. Fragmanını izlediğimde yarım saat sırıtmıştım. Oyuncu kadrosunu da çok beğenmiştim ama filmle birlikte buna daha iyi karar vereceğimi belirtmiştim ve verdim! Kesinlikle iki karakter de Lou ve Will için mükemmeldi. İki oyuncuya da ayrı bayılıyorum. Filme gelirsek harikaydı! Tamamen kitaba sadık kalmaları -düşünün mektup kısmında bile- çok büyük zevk alarak izlememi sağladı. Mühim soruyu soruyorsanız evet, ağladım! Ama sinemada olduğum için anca gözlerimdeki yaşları silmekle meşgul oldum. Dilediğim gibi ağlayamayarak boğazımdaki düğüme de son veremedim. Kitaptaki gibi sonunun size dokunması açısından harika işlenmişti. Beni rahatsız eden tek bir kısım oldu. O da Emilia Clarke'in yani bizim Lou karakterinin sonlara doğru ağlama sahnelerinde bana o beklediğim duyguyu vermemesiydi. Biraz zorlama gibi geldi bana ağlaması. Tabii bunun dışında o neşesi, giyim tarzı, konuşurkenki heyecanı ve içtenliği mükemmel bir şekilde yansımıştı. Will de aynı kitaptaki gibi huysuz, bencil, kendini beğenmişti.
Filmini beğeneceğimi biliyordum ama beklediğimden daha çok beğendim. Çok kaliteli bir filmdi. Oyunculuk, kadro, işleniş ve her şey. Hele de ost parçaları kalbimi oradan oraya savuracak kadar harikaydı. O mükemmel kitaptaki dünyayı önümüze serdikleri için çok mutluyum. Me Before You her zaman için favori kitaplarımın başında gelecek. Filmi kesinlikle izlemenizi öneririm, pişman olmazsınız!

6 yorum:

  1. Ahhh süper kitabından sonra filmini izlemeye bu yürek dayanır mı bilmem ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmin sonu kitap kadar ağlatmıyor ama gerçekten çok güzeldi :)

      Sil
  2. Bu hafta kız arkadaşlarımı toplayıp götüreceğim :-)

    YanıtlaSil
  3. Ben de gitmeyi çok istiyorum. Ama Ramazan ayında gündüz çıkamıyorum. Akşama kalıyor eve çok geç dönüyorum. Malesef gidemiyeceğim. İnşallah Bayramda giderim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize yakın olduğu için gidebildim ben de sinemaya :) Umarım izler ve beğenirsin :)

      Sil