9 Mayıs 2016

Mayıs 2016 Kitap Alışverişim

Uzun zamandır sürekli bir daha ki ay sadece İngilizce kitap alacağım diyorum ama yayınevleri bana savaş açmış durumda, sürekli beklediğim yeni kitapları çıkarıyorlar. O yüzden ben de aylardır ertelediğim İngilizce kitap alışverişini sonunda yapabildim, tabii yine araya Türkçe katmak zorunda kaldım. Bu ay için hayalim İdefix'ten sipariş vermekti ama ne yazık ki kuzenimin kredi kartı o sitede sorun çıkardı. Tabii asıl sorun İdefix'te. Her neyse, ben de aynı İngilizce kitapları sadece arkadaşkitapevi veya D&R'dan alabilirdim. Arkadaşkitapevi de kredi kartıyla sorun çıkarınca D&R'a kaldım. İdefix sepetimde olan aynı beş adet kitabı D&R'dan üzerine on lira farkla alabildim. Öncelikle çok saçma bir konu var; D&R kargoyu kendi ödemiyor. Ben hem 125 lira vereceğim hem de kalkıp kargoyu kendim ödeyeceğim, saç-ma-lık. Artı olarak siparişim tam yedi gün içerisinde geldi. Ben siparişimin geç gelmesinden rahatsız olmadım çünkü bu kitaplar aldığım gibi okuyacağım kitaplar değildi. Bu ay sadece üç tanesini okusam şükür derim çünkü sınavlarıma çalışacağım. İngilizce kitap siparişi verdiğim için özellikle geç geldiğini sanıyorum çünkü öyle söylendi. Onun dışında siparişim iki kargoya bölünmüştü. Bir kitabı ayrı kargolamışlar ama aynı zaman dilimde ulaşmıştı. Bunu da saçma buldum ama belki başka bir bayiden getirtmişlerdir diyorum. Tüm bunların dışında uzun zamandır en ufak bir hasarı olmayan bir internet alışverişi yapamıyordum. D&R aldığım tüm kitapları en ufak bir hasar olmadan çok güzel bir özenle yollamış. O bakımdan verdiğim fazladan on lira içime oturmadı.

Bunların dışında İdefix veya arkadaşkitapevi'nden ingilizce kitap siparişi yapamazsam yine D&R'ı gönül rahatlığıyla kullanabilirim fakat D&R ne yazık ki son zamanlarda çok fazla e-kitap sistemine geçti. O yüzden çoğu ince kağıt İngilizce kitapları kaldırdı. Bu baya üzdü. Hep son umut D&R'yi cebe atıyordum. Bir daha ki ay neler alacağımı ben de bilmiyorum çünkü Üsküdar Kitap Festivali olacak ve ben kesinlikle yine gideceğim. Kaçırırsam ahım kalır. O yüzden hem Üsküdar Kitap Festivali'nden uygun fiyatlı birkaç kitap alıp internetten bir şeyler de alabilirim.

Ayrıca bunlara ek olarak bu ay Pandora kitapevinden Shatter Me kitabını sipariş edeceğim ama kitabı gidip Taksim'deki bayilerinden alacağım çünkü kapıda ödeme ve kargo çok pahalıya geliyor. Shatter Me serisi ne yazık ki çok fazla sitede yok ve Pandora'da tek kitabı kalmış. Alamazsam da elimden kaçarsa ağlarım. Bu ay onu da alacağım ama Taksim'e kimi yanımda götüreceğim hiçbir fikrim yok. Ve itiraf ediyorum; bu D&R kitap alışverişimden annemin haberi yok, yoksa cidden keser beni. Eve kargo gelmesin diye bugün sabah kalkıp dersten önce yurtiçi kargoya koşup paketleri kaptım. Hatta şu anda İngilizce aldığım kitapları kitaplığımda arka raflara gizledim çünkü annemin görmemesi gerek. İşte böyle de saklambaç oynuyorum. Bir daha ki ay aldığım kitaplarla görüşmek üzere!

0 yorum:

Yorum Gönder