1 Aralık 2015

,

Her Şeyin Başlangıcı - Robyn Schneider | Kitap Yorumu

Kitap Adı: Her Şeyin Başlangıcı
Yazar: Robyn Schneider
Orjinal Adı: The Beginning of Everything
Sayfa Sayısı: 320
Yayınevi: Pegasus
Goodreads Puanı: 3,81/5
Benim Puanım: 3/5
Arka Sayfa:

Ezra Faulkner mezuniyet balosunun kralı olacaktı; tabii kız arkadaşı onu aldatmasa, bir araba kazasında bacağı parçalanmasa ve yeni gelen kız Cassidy Thorpe'a âşık olmasaydı…

Altın çocuk Ezra Faulkner hayatta herkesi bekleyen bir trajedi olduğuna inanmaktadır; sonrasında gerçekten önemli şeylerin yaşanacağı bir olay. Onun kişisel trajedisi ise hayatında her şeyi kaybedebileceği bir an gelene dek beklemiştir: Mükemmel bir gecede, sorumsuz bir sürücü Ezra'nın dizini, spor kariyerini ve sosyal hayatını paramparça eder.

Artık balo kralı olma ihtimali kalmayan Ezra kendini uyumsuz öğrencilerin masasında bulur ve okula yeni gelen Cassidy Thorpe'la tanışır. Benzersiz bir kız olan Cassidy, rahat tavırları ve zehir gibi zekâsıyla Ezra'yı sonu gelmeyen maceralarında yanında sürüklemeye kararlıdır. Ezra yeni araştırmalara, yeni arkadaşlıklara ve yeni bir aşka yelken açarken bazı insanların yanlış anlaşılabileceğini keşfedecektir.

Peki, kişinin bireysel trajedisi gerçekleşmiş ve ardından yaşanan her şey az çok önem kazanmışken, yepyeni şanssızlıklarla nasıl başa çıkılır?
Merhabalar! Aralık 2015'in ilk kitabı Her Şeyin Başlangıcı oldu. Kitaba öfkeliyim. Puanımdan da belli oluyor zaten. Çok hoş bir kapağı var ve kapağın niye lunaparak olduğunu kitabı okurken anlıyorsunuz lakin ne yazık ki beklentilerimi karşılamadı. Kitabı aldığıma pişman mıyım? Öyleyim demek istiyorum ama diyemiyorum çünkü kitaplığımda çok hoş görünecek. Ama bana ne mi kattı? Bana bir şey yeni katamadı. Okurken çok az heyecanlandım. Öyle akıcı değildi ve çok az gülümseyebildim. Bu yüzden alacaksanız da aman beklentiye girmeyin derim. Sonuna kadar bir umut bekledim ama fısss.
Oscar Wild bir keresinde dünyada en nadir rastlanan şeyin yaşamak odluğunu söylemiş çünkü çoğu insan sadece var olur ve hepsi budur. Haklı olup olmadığını bilmiyorum ama uzun bir zamanı sadece var olarak geçirdiğimi biliyorum ve artık yaşamaya kararlıyım.
Yazara çok kızgınım çünkü kitabın arkasını okusanız kesin çok güzel bir kitaptır dersiniz ama o konudan beklediğiniz tadı alamıyorsunuz. Eline güzel bir konu geçmiş ama onu bile yeteri kadar güzel yansıtamamış. Anlayacağınız çok merak ediyorsanız pdfsi çıkınca alın. Normal düzeyde bir gençlik kitabı. Pek beklentiye girmeyin.
Sağdan sola kasım ayı boyunca okuduğum kitaplar bunlar efenim. Kitapyurdundan on tane kitap siparişi verdim. Dört gözle onları bekliyorum. Sıradaki kitabım Şeftali Kokan Bir Yaz! Size deli gibi öveceğim kitaplarla görüşmek üzere!

2 yorum:

  1. Aynen kapağı çok güzel görünüyor ama yorumunu okuyunca kitabı alma listemden biraz daha gerilere çektim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geciktir geciktir. Bundan once alabileceğin cok daha guzel kitaplar var gercekten :)

      Sil