11 Aralık 2015

,

Ayrılık - Tara Hudson | Kitap Yorumu

Kitap Adı: Ayrılık 
Yazar: Tara Hudson
Orjinal Adı: Arise
Sayfa Sayısı: 400
Yayınevi: Pegasus
Goodreads Puanı: 3,94/5
Benim Puanım: 3/5
Arka Sayfa:

NE YAŞIYOR, NE DE ÖLÜ. O BİR DİRİLEN.

Burada tek bir gece hayatı... veya ölümü tamamen değiştirebilir. Karanlık ruhların tehditlerini boşa çıkarmayıp sevdiklerinin canını yakmasından gitgide endişe duyan Amelia, onları korumak için her yolu denemeye hazırdır. Joshua'nın ise geceyarısında Amelia'yla buluşmak istemesinin ardında başka bir sebep vardır. Güçlü bir ritüele katılmak üzere olan Joshua ile Amelia, Vudu Çemberi'ne adım attıkları anda artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır.

Merhabalar! Karnım tok, moralim düzgün ve güleçim. Daha ne olsun değil mi? Ayrılık kitabını dün bitirdim. Aslında kitap sıkıcı değildi hatta ilk kitabın aksine daha heyecanlıydı. Yine de ben sürekli elimden bıraktım. Nasıl desem? Şöyle büyük bir şevkle okuyamadım ama genel olarak beğendim. İlk kitaba göre daha heyecanlıydı gerçekten. Hem biraz daha aklımızdaki sorular silindi. Amelia'yı daha çok sevmeye başladım.

Ama bakın size ne diyeceğim. Bu kitapta tuhaf giden bir şey var. Genel olarak gayet güzel ve okunabilir ama şöyle ifade edeyim okurken böyle beğenip tekrar tekrar okuduğum ya da yerini işaretlediğim bir satır bulamıyorum. Hatta bazen araya soktukları şu saçma sapan iblisler, Tanrılar falan sinirimi bozuyor ama neyse deyip geçiyorum. Böyle hayaletli falan ilk defa okumuyorum. Fısıltı serisinin ilk iki kitabını baya önceden okumuştum ama onlar da konu melekler üzerineydi sanırım. Fısıltı serisini de bir ara alacağım listemde ama ne zaman alırım emin değilim.
Bakın görüyorsunuz değil mi? Araya kitaptan satırlar koyup yazımı güzelleştiremiyorum. Sıkıntı burada sanırım. Seri harika görünüyor. Ciltli kitapları fena havalı ama hala size alın diye önermekte kararsızım. Emin olun seri bu kadar güzel görünmese ben de oturup pdf olarak okurdum. Ama Pegasus yapmış yapacağını :) Film izlerken en sinirlendiğim konu kendimi beğendiğime dair ikna etme dürtüsüdür. Ne yazık ki bu seride de bunu yaşıyorum. Açık açık eleştiriyorum işte. Kötü de demiyorum gördüğünüz gibi. Sadece size önermekte kararsızım. Öyle işte, bugün muhtemelen 3. kitabı da bitireceğim. Görüşmek üzere :)

0 yorum:

Yorum Gönder