25 Aralık 2014

About Snapchat


Bu yazıyı yazmak aklıma nereden esti tamamen unuttum. Snapchat'i ilk bir vine'da duymuştum instagram vs. snapchat adında. Daha sonra takip ettiğim yabancı sitelerde ve bazen arkadaşlarımın paylaşımlarında ortasında şerit geçen resimleri görünce merak etmiştim. Uygulamayı da o zamanlar indirmiştim diye hatırlıyorum fakat uzun süre kullanmadım. Bunun nedeni bana aşırı karışık gelmiş olmasaydı. Sonrasında yakın arkadaşlarımdan birisiyle sık sık snapchat üzerinden konuştuk, konuşmaktan ziyade fotoğraf çekinip üzerine yazı yazarak tabii ki. Snapchat'i sadece o arkadaşımla konuşmak için kullanıyordum. Ardından birkaç kez sadece arkadaşımın değil listemdeki herkesin görebileceği resimler paylaşmaya başladım. Böylece uygulama daha çok hoşuma gitmeye başladı. Hatta bazen öylesine çektiğim fotoğrafları sonradan düzenleyip instagram a bile atabiliyorum. En güzel yanı ise her anımın fotoğrafını çekiyorum. Böyle şeyler çok hoşuma gider. Mesela bir süre sonra önceden neler çekmişim diye bakmayı çok severim. Bazen canım sıkılınca snapchat galerime giriyorum kahkaha ata ata bir hal oluyorum. 

Sonuçta karşındaki kişiye en çirkin pozunu atsan bile onun ne kadar görebileceğine sen karar veriyorsun. Bu yüzden fotoğraf çekilirken ay bunda güzel çıkmışım bunu atsam mı diye ikileme düşmüyorum. Bazı yakın arkadaşlarımın da kullanmasına vesile oldum. Mesela paylaştığım fotoğraflardan bir kaçını buraya koyabilirim diye düşünüyorum. Bence çok samimi bir uygulama. Tabii listende olanlara göre değişebilir, benim hep kız arkadaşlarım var. Bu yüzden en doğal ev halimle bile bir sürü fotoğraf atıyorum. Şu an galerim de 600'ye yakın resim var fakat uygulamada puanım daha az. Buna rağmen 600 resim. Hatta çoğu snap resimlerimin ortadaki şeridine İngilizce cümleler yazıyorum. Bir yandan da İngilizce konusunda kendimi deniyorum, bu kelimeyi aklıma geldiği gibi doğru yazıyor muyum şeklinde. 

Bu fotoğrafları dayımın albümünde bulmuştum, görünce dayanamayıp çekip atmıştım.

Aralarında başka bir kaç tane daha;

Bunu her mekanda istisnasız yaparım (:

Daha da bir sürü resim var. En çok küçük kız kardeşimi ve mutfakta yaptıklarımı çekiyorum. Benden öneri bu uygulamayı indirin ve kullanın. Sonra fotoğraflara bakınca aa bunu yapmıştım dimi gibi güzel tepkiler veriyorsunuz. Benden bu kadar. Ayrıca uygulamayı kullanmak için internette bir sürü anlatım var, kolaylıkla çözebilirsiniz.

Betül Tosun

0 yorum:

Yorum Gönder