23 Ekim 2014

Bir Güzel Hint Filmi / Ram Leela

Karşınızda bir Romeo Juliet uyarlaması 
Gerekse şarkıları, gerekse dansları, karakterleri, konusu ve genel olarak görsel şöleniyle tam bir harika!
Asıl hayran kaldığım şey ise baş roldeki bayanın güzelliği.
Şu güzelliğe bakarsanız bana hak vereceksiniz.
İlk defa bu filmle kendisini tanıdım ve güzelliğine hayran kaldım.
Gülüşü, mimikleri, dansları her şeyiyle harika bir kadın.
İşte bu da has adamamız. Şansıma onun da ilk filmini izlemiş oldum.
Harika bir deneyim oldu benim için. Kendisini öyle aham şaham yakışıklı bulmasam da oyunluğu ve sevimliği tartışılmaz diyebilirim.
Filmin konusuna gelirsek; Ram ile Leela düşman iki ailenin çocuklarıdır. Bir gün yolları kesişen bu ikili dillere destan bir aşk yaşarlar. Fakat düşmanlık bu iki sevgiliye aşklarını yaşamaya fırsat vermez. Bakalım Sanera'lar ve Rajadiler sonunda barışa imza atabilecekler mi? Shakespeare!in ünlü eseri Romeo ve Jüliet'in Hint uyarlaması.

Sadece Romeo Juliet uyarlaması olması bile izlememe yetti. Ayrıca fragmanındaki renkli sahneler kaliteli bir yapım olduğunu kanıtlıyor. 
Birkaç resimle de yazıma renk katabilirim :))

İkilinin arasındaki mizah anlayışı başka bir harikaydı. 

Filmin ana unsuru olan ve harika bir renk katan ise bu birbirinden güzel tozlar.
Son deniyeceğim konuda elbette Hint filmlerinin tartışılmaz can alıcı noktaları şarkılar ve dansları.
Hint filmlerinde pek çok kere dans sahnelerinde bana klişe gelir fakat bu dizideki görsel şöleni izlerken bir an bile canım sıkılmadı. 
Filmin en sevdiğim şarkısı;
İkincisi;
Ve son olarak;
Ve yazıma da bu güzel kadının güzel gülümsemesiyle son veriyorum, izleyecek herkese iyi eğlenceler :))
He bir de dram tarafı var demeyi unutmuşum, ona göre göze alın :))


Betül Tosun

0 yorum:

Yorum Gönder