9 Mart 2017

,

Kar Taneleri - John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle | Kitap Yorumu

Kitap Adı: Kar Taneleri
Orijinal Adı: Let It Snow
Yazarlar: John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle
Yayınevi: Pegasus
Sayfa Sayısı: 336
Goodreads Puanı: 3.84/5
Benim Puanım: 3,5/5
Arka Sayfa;
Son 50 Yılın En Feci Kar Fırtınası...
Kara Kışın Ortasında, Üç Romantik Aşk Masalı!
Gracetown tam da yılbaşına günler kala kara gömülmüştür. Ancak zorlu hava koşulları, can sıkıcı bir durum olmanın da ötesine geçer. Her şeyden habersiz bir kız, fırtına yüzünden yolda kalan treninden dışarı adım attığı anda hayat değiştirecek, kaçınılmaz olaylar silsilesini de tetikler.
Çok geçmeden, aşırı enerjik on dört ponpon kız kasabanın kafelerinden birine hücum eder. Dük’ün sinema gecesi onur meselesine dönüşen bir görevle sevimsizce bölünür ve aşk acısıyla kıvranan bir genç kız, minicik bir evcil hayvanın kaderinde çok önemli bir rol oynar.
Üç hikâye bir araya gelirken yabancıların yolları kesişecek ve aşk filizlenirken herkesin yüreği ısınacaktır...
Dokunaklı, yeni yıl kutlamalarının heyecanıyla dolu ve komik… Günümüzün çoksatan üç yazarından başka ne beklenirdi ki zaten?
Farklı yazarların bir araya geldiği ve bağlantılı olaylardan oluşan üç hikaye okuyoruz. Kitap aslında harika bir girişle başlıyor çünkü ilk hikayeye tek kelimeyle bayıldım. Yılbaşı filmlerindeki samimiyeti ve sıcaklığı hissedip tebessüm edersiniz ya ilk hikaye de o kadar güzeldi. Her şeyiyle elden akan ve karakterlere tutulacak kadar çok güzeldi. İkinci hikaye ise John Green tarafından yazılmış ve rica ederim bu adamın okuyucuyu kafa yormadan yazabileceği bir roman yok mu? Kız kim erkek kim ortalarda anlıyorsunuz hatta erkek olan karakteri baya bir süre kız sanarak okudum. İkinci hikaye de güzeldi ama öyle kafa karıştırıcıydı ki sadece sonlara doğru beğenimi kazanabilirdi. Üçüncü hikayeye gelirsek onu da aşırı beğenemedim. Oldukça basit bir konu üzerine ilerledi ve başroldeki kızı da ısınamadım. Anlayacağınız üzere en çok ilki beğendim, kesinlikle çok güzeldi. Farklı yazalardan oluşan kitapları seviyorsanız keyifli okumalar...

0 yorum:

Yorum Gönder