17 Eylül 2015

,

Yaz Gene Bitti

Evet, yaz gene bitti. Ama inanıyorum ki bu sene yazın tadını baya çıkardım. Ders sezonumun bitmesiyle hemencecik biricik eski dostlarımla buluştum ve bu yazın en güzel görüşmesiydi diyebilirim. Ardından ramazanın girmesiyle yaz daha da güzel bir hal aldı. Ramazan boyunca elimdeki dizileri bitirmeye çalıştım ve birkaç Hint ve Japon filmi çevirdim. Sonra ramazanın bitmesiyle laptop bana veda edip uzak diyarlara gitti kardeşime eşlik edip. Diyeceğim şu ki kardeşim iki sene üstüne memlekete Trabzon'a gitti. Gitme nedeni annaneme eşlik etmekti. Onsuz bir ay kadar geçirdim. Laptopun mu gidişi yoksa kardeşimin gidişi mi daha çok acıttı karar veremiyorum :P O sıralar telefonum da bozuktu. Hatta telefonum beş ay kadar bozuktu. Eski masaüstümüzle idare ettim ama film izlerken bile donan bir bilgisayardır kendisi. Ben de kendimi pdf kitaplara verdim. Yazın sonunda 70 kadar kitap bitirdim. Güzel yaz günlerini evde geçirdim çoğunlukla. Temmuz ayını bu sene hiç sevemedim. Telefonum olmadığı için adam gibi gezemedim de. Araya da bahsettiğim zamanlarda çektiğim fotoğrafları serpiştiriyorum.
Sonra temmuzun ortalarının sonunda telefonum tamir oldu ve bana geri verildi. Bunca telefonsuz ay boyunca arabada giderken müzik dinlemeyi, galeride gezinmeyi ve en çok da dışarıda telden internete girmeyi ne kadar özlediğimi fark ettim. Aslında telefonsuz kalmak biraz başımı dinlendirmişti ama gene de olmadan olmuyor cidden.
Temmuz ayı boyunca  o kadar çok kitap okudum ki kışın başında kafamda oluşturduğum romanı yazmaya başladım. Önce çok detaya girmeden yazdım daha sonra kuzenim wattpad'e koymam konusunda tavsiyede bulundu. Henüz düzenlemeleri bitirmediğim için hala wattpad'e ekleyemedim. Ve ardından artık İstanbul'dan uzaklaştım. Ağustosun ilk haftası önce Balıkesir'e gittim. 

Orada teyzemde kaldım ama denizli tatilim dört gün kadar sürdü. Daha uzun süreceğini tahmin etmiştim ama yine de dört günde o sıcaklarda bana yetti.
Sonra da Trabzon yolcusuydum. Gardaşımın yanına gitmek üzere bir diğer teyzemle yolculuğa çıktım. Bende kaç teyze olduğunu sormayın derim :) Sonra Bursa'da oturan teyzemin yanına gittik. Orada iki gün kadar kaldım ve teleferiğe binme şansı elde ettim. Harikaydı!
Sonra iki hafta kalacağım Trabzon yolculuğuna çıktım artık. Bir günün ardından memlekete vardık. Gardaşım kollarını açmış beni bekliyordu.
Köy ilk başta çok güzeldi. Hava harikaydı ama ikinci hafta çok soğuktu. Sabaha kadar kuzenlerle oturmalarımız, bazen ısıtıcı açmamız ve çay içmek bile güzeldi.
Bir gün hava gene çok güzel tabii ilk haftadan, çaylarımızı termoslara doldurduk sırtlandık ve küçük sel denen tepeye çıktık. Orada internet full çekiyordu. Beş saat kadar orada oturduk, hava harikaydı.
İki haftalık serüvenin sonunda Uzungöl'e indik ve o gece Trabzon'a veda ettim.
Sonunda evime İstanbul'a vardım ve eve vardığım için çok mutluydum. Üç hafta anasız gezmek bana yetti :) Eve döndükten sonra pek gezme fırsatım olmadı. Bir kere Çengelköy'e gittim.
Ve ders sezonum başlamadan yaz tatilimi son olarak Büyük ada gezisiyle bitirdim.
Bu hafta itibariyle ders sezonum başladı. Bu sene Arapça lisan dersleri alacağım. Ayrıca iki güne sığdırabilirsem dikiş dersleri de almak istiyorum. Bir de seneye alacağım Fransızca dersleri için ufaktan her gün kelime ezberi yapıyorum. Bu sene dikiş dersleri de alırsam aşırı yoğun bir sene olacak bu yüzden çeviri konusunda geçen seneki aktifliğim olmayacak. Ayrıca bu sene çok fazla dizi film çevirmek istemiyorum. Çünkü kendimi yazdığım romana vermek istiyorum. Bu seneden daha güzel bir 2016 yazı dileklerimle yazıma son veriyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder