22 Nisan 2014

Canım mı sıkkın ne... AYIN ENLERİ

Her şeyin şevki ilk başladığındaki gibi kalmıyormuş gerçekten. Her gün yazı yazmak istiyordum blogum a ama nedense zamanım kalmıyor. Bari bu aralar son beğendiğim şeylerden bir derleme yapayım dedim.
Bu kış nasıl geçti anlayamadım gitti. Kış aylarını kendimce ne kadar mont giydiğime bakarak aklımda tutarım. Hatta geçen senelere kadar kış aylarını hiç sevmezdim. Ama son aylarda aldığım kabanı o kadar sevdim ki bir ara kış hiç bitmesin istiyordum. Mart geldi geçti doğum günümdü hala hediyelerimi alamadığım görüşemediğim arkadaşlarım var. Bu konuya girince bir burukluk oluşuyor içimde. Her neyse nisan geldi geçiyor bile. Bir baktım ki tarihe yarın 23 Nisan... Günler o kadar hızlı geçiyor hele de insan bir şeyle meşgul olunca hiç anlamıyor. Tek tatilim olan hafta sonları şubat ayından beri askıya alınmış durumda. Ama gene de gezecek zamanım, evde takılacak vaktim olunca gözüme pek takılmıyor. Hatta mayıs ayından sonra daha da meşgul olacağım. Şunun şurasında 7 gün kaldı bitmesine. İçim ne kadar doluymuş demeden geçemeyeceğim. Bu yazı yazarken suratımda manasını bilmediğim bir dudak büküklüğü karar kılmış resmen. Arada bir aklıma vurup duruyor 17 yaşım da 16 kadar güzel geçecek mi diye... Oysa şimdi 16 deyince ne de küçük görüyorum o sayıyı. Bir daha ki sene de 17' yi küçük görürsem şaşmam. Bu sene neler elde ettim, neleri iyi alışkanlık edindim, artılarım eksileri götürür mü yoksa negatifler pozitifleri geçemez bile mi daha toparlama yapmadım. Yeni yeni öğrendiğim bir şeyler varsa o da şimdiden bazı huylarımdan kurtulup karakterime oturmamalarını sağlamak. Çok sıktım canınızı, darlandı belki de içiniz... Bugünlerde tek ilgi alanımız ailecek çiçek oldu. Hiç hayatınızda hüsnü yusuf diye bir çicek duydunuz mu? Garip olduğu kadar çok hoş bir isim değil mi? Ayrıca daha neler neler. Koloncia, gerbara, ortanca, siklemen, beyonga, antoryum, lilyum, cipso, şebbol, eren gül... daha bir sürü birbirinden güzel çiçekler. Bir diğer ilgi alanım ingilizce oldu. Bu aralar günlerimin çoğunu kaplıyor. Çeviri işine başlayayım dedim, bir kaç bölüm denedikten sonra kapıldım kaldım.
Bugünlerde ingilizce bana lazım bir şey. Aslında arapça mın daha da ilerlemesi gerek fakat birisi soru sorduğunda hemen okuduğum kitaplardan aklıma getirmek istesem de kafam allak bullak oluyor. Pratik yapmadan hiçbir şey oturmuyor. Öyle böyle yuvarlanıp gidiyoruz işte.

Hadi önerilerimi yapıp kaçayım bari ^^

Bu aralar izlenecek en iyi dizi; King's Daughter Soo Baek Hyang
Bu aralar izlenecek en iyi film;Kan ve Kravalar & Hope
Bu aralar okunacak en iyi kitap;Papucumun Ajanı
Bu aralar en sinir bozucu oyun;Candy Crush 86. bölüm
Bu aralar yapılacak en iyi tatlı;Yalancı tiramisu
Bu aralar en çok beğendiğim oyuncu; Seo Hyun Jin
Bu aralar en çok beğendiğim söz;Ben beni bıraktığım zaman sen beni bırakma ya Rab.
Bu aralar tek idealim; Bu aralar yok :P
Bu aralar en büyük sorumluluk; İğlaller konusu (Biliyorum gardaşlar sizde anlamadınız :D )
Bu aralar en çok görülüp beğenilen yer;Emirgan Korusu

Bugünlük bu kadar saat kaç olmuş yahu bir de yarın normalden erken kalkacağım, hadi kaçayım bari ^^
Cunning single lady ve Running Man' e bakmayı sakın unutmayın gari ^^

4 yorum:

  1. ben anladım seni üzülme :D vav sakin makabli meftuh vav elife kalb olunur mesela :D
    beni öldürebilirsin belki ama en sevdiğim konu :DD

    YanıtlaSil
  2. Sana inanmıyorum nabruttt.. Arapça mı okuyorsun ay şu an çok mutlu oldum kelimelere dökemiyorum. Ahh 3. senem son kitaplarımı yapıyorum. Çok merak ettim seninde arapça hikayeni. İnanmıyacaksın kore dizilerinden bahsetmekten daha çok severim okuduğum kitapları hakkında tartışmayı. Bende severim vavı sakinken makabli meftuhken elife kalb etmeyi ama vav ve ye harekeli olarak lamel fiilinde bulunup makabli de fetha dışında bir harekeyle olursa kendileri mensub oldukça sakin kılınırlar. Söylesene bana bu cümleden kim ne anlar :D Twitter hesabımda okuduğum kitaplardan en sevdiklerimin fotosunu da koydum. Bu konuya girince çenem fena düşer, yorumunu geç gördüm kusura bakma canım :D

    YanıtlaSil
  3. bende yeni gördüm cevabını :)
    ben mezunum master yapıyorum ama arapça da biliyorum.
    ayrıca o makabilleri de meftuh olmadıkları müddetçe olacak :D
    bak ben anladım yanlışı bile buldum.
    sen ne okuyorsun? daha küçükmüşsün de :) Hem ingilizce bilmen hemde arapça öğrenmeye çalışman şahane.
    Arapça o kadar güzel bir dil ki... Allah muvaffak kılsın.

    YanıtlaSil
  4. konuşmak istediğin mevzular varsa twitterdan yaz memnun olurum :)

    YanıtlaSil